Service Charter


Wij zien er graag op toe onze klanten de beste service te bieden.

Hierbij verbinden wij ons de volgende punten na te komen:

-       Maken van een marktonderzoek met als doel een realistische schatting te bekomen van het eigendom.

-       Transparante informatie verschaffen aan de eigenaar (s) om op een zo compleet mogelijke manier de woning te koop te stellen.

-       Hanteren van de regel: één vaste dossierbeheerder als aanspreekpunt voor het volledige verkooptraject van uw woning.

-       Gerichte klantenbezoeken door voorafgaande screening.

-       Volledige opvolging van bij start verkoop tot aan het verlijden van de notariële akte.

-       Op regelmatige basis inlichten van de eigenaar(s) van de stand van zaken.

-       Gratis hypotheekanalyse à la carte bij de klant thuis.

-       Steeds een aantoonbaar en actief klantenbestand.

-       Maken van doelgerichte publiciteit op de meest bezochte websites.

-       Kwalitatieve presentatie van uw woning.

-       24 uur online-controle via persoonlijke login en paswoord.

-       Makelaarsovereenkomsten met CIB/BIV-garantie.

-       Volledig tot uw dienst met een uitgebreid en op elkaar afgestemd kantorennetwerk.

-       Meer informatie:   03 663 44 44 of info@janssenenjanssen.be